Kızlar bebeğim doğduğunda alnı ve kulaklarında çok tüylenme vardı tabiki normal biliyorum zamanla döküleceğini de ama çevremdeki büyükler anne sütünü sürersem tüylerin kısa sürede döküleceğini söyledi ben sadece birkaç kez sürdüm şuan 3 aylık tüylerin yarısı döküldü ama halen az sayılmaz şimdi sütümü sürsem dökülür mü gerçeklik payı var mı bu bilginin😅