MinelAskEla Kızlar merhaba kendime bluz gömlek kot vs alıcam da netten şöyle bakıyorm fiyatlar uçmuş resmen uyguna satış yapan siteler var mi ? En ugun benim giyemiycem yarım büstiyer bile 50 den başlıyo
MinelAskEla Halimea bi kaç kez aldım dolaptan filan ama gelenlerde hep bi sorun oldu tülerme denk gelmeme gibi elimde kaldılar hep
MinelAskEla ly35 işte bedenler değişince uzun giremiyoruz içinede geçen sene hamileyim diye bir sürü elbise vs aldım şimdi hepsi bol geliyor. Gebelik kilolar da gidiyor yavaş yavaş
ly35 MinelAskEla evet haklısın. beden değişiyor. trendyolmilla en uygunu geliyor bana zara mango oysho uçmuş durumda 🤷🏻♀️
ly35 MinelAskEla evet arada kod falan geliyor o şekilde biraz iyor. bide isntada butik merve aksoy var baya zevkli
Smnl MinelAskEla ben mevsim terslerinde alıyorum yazlıkları kışın aldım. Yargıcı hm falan cok uyguna şeyler denk getirdim onlinedan şimdi de kışlık şeylere bakarım alırım seneye kış için. Onun harici sezonunda her yer cok pahalı oluyor yargıcıdan kışın 150 ye aldığım şort şuan 650 olmuş