Betulcoskun bize alerji testi yapmadılar sadece detaylı kan vedrar testi yaptılar temiz çıktı dupalac ve skol şurup verdiler 3 aydır düzenli kullanıyorum nezmana kadar sürer bilmiyorum heray kontrole gidiyoruz ilaçlar tamamen kaka ile Atılıyormuş biz çok fazla kaka krizleri geçirdik çok şükür rahatsz ilaçlar rahat yaptırıyor size vermediler mi