Biz covit atlattık ama çok şükür çocuğa biseu olmadı o zaman daha iki yaşındaydi . Özelikle sormuştum çocukta olursa tedavisi nedir diye bı tedavisi yok normal grip ilaçları kullanmanız gerekiyor demişti . Ama hastane belki başka sistem uygular onu bilemiyorum çok geçmiş olsun tez zamanda kucağınız da olur inşallah