gurbetkusuuuu Kızım 7 aylık sadece emiyor bazen yemeklerden tadıyor ama yemiyor bir iki çay kaşıgı falan ilerisi yok ve kakası 2-3 günde bir yapıyor tombiş tombiş bir bebek çok kilolu değil ama ele geliyor maşşalah varmı aranızda böyle olan diyorum kaka yapmıyor kilomu almıyor zaten ek gıda yok napsam bilemedim ekgıdayıda çişinide
Aysemia Dişi geliyordur. Büyük ihtimalle damağının ortasında yukarı çıkış aşamasında. Aynı şeyleri yaşıyoruz çünkü. Mızmızlanıp bırakıyor sadece süt istiyor. Su içmek istemiyor, sadece bardaktan bi iki yudum alıyor
gurbetkusuuuu Aysemia 2 dişi çıktı bu hafta patladı ikiside ama bebeğim oldu olası böyle nerdeyse ve artık yoruldum bişi yemiyor biberon almıyor benı emiyor yapışık ikiz gibiyiz acaba yeterli olıyormu sütüm
Aysemia gurbetkusuuuu yeterli olmasa süt nerden gelse ağzını dayardı emin olun:) farklı yiyecekler deneyin en azından hiçbir şey yemiyorsa meyve deneyin ya da ayran
gurbetkusuuuu Aysemia yiyor yemiyor değil ama 2 3 çay kaşıgı o kadar ilerisi yok sonra hemen emmek istiyor
Aysemia gurbetkusuuuu bana doktorum 2,5 saat hiçbir şey verme demişti. Size de yeterli olmazsa o saati 3 yapın. Karnı acıktıkça verin ısrar etmeyin. Yemezse de süt takviyesi yapmayın. Yemediği zaman annesinin yetişeceğini ezberlemiştir belki😅