Necvaayyldz Merhabalar geçen etkinlere gitmiştik 5 yaşındaki çocuğu oğlumu itti düştü ve kaşının ortası morardı bu morluk nasıl geçer acaba hangi kremi kullanmam lazım ☺️ Bide oğlumun yanağı çizilmişti çizik geçer mi kremle
Seyyid_Ali_2021 Necvaayyldz arkadaşımın oğlu da düşmüştü koştururken hemen vazelin çıkardı sürdü hem şişme hem morarma yı önlüyormuş tesadüf mü bilemem ama sert düştü kızardı baya alnı morarma olmadı deneyin isterseniz
1melekannesii Necvaayyldz Bu kremi mutlaka alın çok şeye faydası var. Geçen kızım kapının arkasındaydı misafirlikteydik çocuk kapıyı açtı kızımın kafasına çok sert vurdu hemen bu kremden sürdüm kizarmadi bile yanımızdan bile ayırmıyorum.
Necvaayyldz Mommyass evet canım O krem çok güzel ya ama biraz pahalı son çare ondan alırım ya olmadı 😀
Necvaayyldz Hep_mi_uykusuz kantoron yağı cidden işe yarıyo dimi morluğa çiziğe yüzünde çizildi çünkü 😔
Hep_mi_uykusuz Necvaayyldz Yaralara pisiğe bile iyi geliyor alirken yine de sorun aktara yegenim hep surdu dogim sonraso dikislerine oglunun eline yuzune
Necvaayyldz 1melekannesii bundan aliyim o zaman canım teşekkür ederim ☺️ nerde satılıyo bu krem fiyatını nasıl
ofkelisirin 1melekannesii katılıyorum bu kremden çantanıza atın her şeye çok İyi geliyorr morluk yanma çizik egzema hepsine
Eftelyaaa Necvaayyldz arnica “losyon” kesinlikle öneririm. 75 TL geçen hafta aldım. Kızım emekliyor. Günde hiç vurmazsa kafasını 5 kere vurur. Anında etki ediyor. Eczacı önermişti. Vazelin içeriği temiz olmaması sebebiyle çok önerilmiyor. Bilginiz olsun.🌹
Necvaayyldz Eftelyaaa evet onu bana bi eczacı önermişti canım morarmalara iyi geliyormuş olmadı ondan alırım ya yarın peki birşey sorucam yüzü çizildi biraz çiziğe de iyi gelir mi sence iz felan bırakmaması için iyi gelir mi
Sarelinagis Necvaayyldz vicks doğrumu yazdım bilmiyorum çocuk için olanları var benim kızım çok hareketli sürekli biyerini çarpar hep ondan sürüyorum hiç morarma falan olmuyor şişliği de önlüyor
Necvaayyldz Sarelinagis evet ya benim oğlum da çok hareketli 18 aylık aşırı koşuyor felan sürekli düşer yani napıcaz böyle bilmiyorum ya
Eftelyaaa Necvaayyldz arnica genelde burun ameliyatı vb durumlarda ödem morluk olmaması için kullanılıyor. Eczacı veya doktorunuza danışın. Contractubex adı. Sezeryan doğum sonrası vermişti doktor iz için fiyatı 180 falandı gecen sene.
Mommyass Necvaayyldz cok iyi geliyor kesınlıklee ben 2 yıldır en ufak seyde suruyorm 1 saat olmadan kayboluyor neredeyse
1melekannesii Necvaayyldz marka versem bı sorun olur mu bilmiyorum oriflamede satılıyor başka yerlerde vardır belki 25 tl idi en son trendyolda da var herşeye kullanabilirsin canım zararsiz bı krem🤗
Necvaayyldz Eftelyaaa aynen öyle arnicayı almiyim o zaman ya biraz oğlumun yüzünde çizik izi kaldı onlar nasıl geçer bilmiyorum ki onarıcı krem felan izleri götürür mü acaba
Necvaayyldz Hep_mi_uykusuz ay iyi bari ya peki yüzü çizilmişti ama izleri duruyo izi geçirir mi acaba
Necvaayyldz Mommyass ay evet o krem çok çok güzel ya izlere iyi gelir mi peki geçirir mi çizik izi yüzünde ki