Gokce2805 11 ay 8 günlük kızım var parmak uçlarına basarak yürümeye çalışıyor düz bastırıyor fakat 2gün adım gittikten sonra tekrar parmak uçlarına basıyor bu durum düzelir mi ne yapmam gerekiyor