egekusumm anneme ayakkabı aldım. Daha önce de kayınvalideme çiçeğini alır giderdik. Geçen sene kendimin hiç kullanmadığı çok güzel 4 lü büyük süs objelerim vardı. Onu verdim kullanır mısın dedim kullanırım dedi aldı. Sonra da anlatıyor kaldırdım onları kutunun içine diye. 2 vitrini var, kaynımın düğün nişan nikah çekim albümlerini koymuş bizim tek resmimiz yok zaten hoş bizi resim bile çektirmediler ya. Neyse daha bi sürü ayrımcılığı var, eşimle bu yüzden çok yıprandık. Onun da gidip kutlayacağını sanmıyorum, giderse de kendi kararı .