Arkadaslar
bayramın ilk günü sol mememe bi sızlama girdi cok garip sanki her yerden ufak iğneler batırıyolar gibiydi. Emzirirken zorlandım cok yandı dün baktım ucunda süt kabarcığı çıkmış. Sütüm var sağınca da geliyor. Tıkanıklık olsa böyle mi olur?
kızarıklık yok ufaktan bazı yerlerde sertlikler var. Şimdi sağ mememde de basladı sızlama.
acaba kanallara süt mü doluyor noluyor cok fena bi sızlama bu dokunup bastırınca düzeliyor ama yaşayan var mı? Bebeğim 22 günlük