Merhaba anneler. Sideeferi hazırladim fakat tüm prospektusu okumamisim. Sonradan gördüm buzdolabinda saklayın yazıyor. Altında da 25 derecede oda sıcaklığında saklayın yazıyor. Nasıl sakliycam. Bir de verdikten sonra ishal gibi oldu, sizde de oldu mu