Anneyimbennnn Kızlar iyi akşamlar bir şey sormak istiyorum sizlere 3 aylık bebeğim var ama saclarımı ombre yaptırmak istiyorum acaba saçını boyatan var mı bir sakıncası var mı boyatmanın