Bebişim doğduğu günden itibaren bir gece bile kesintisiz uyumadı. 2 yaşına girecek hala 2 saatte bir yada 30 dk da bir uyanıyor. Emiziriyorum, bundan dolayı olabilir dedim ve gece emmesini bıraktım ama aynı şekilde devam etti. Neden böyle yapıyor olabilir? Var mı bu durumda olan? Ne yapsam artık delirmek üzereyim