-Eliz Mirzaninannesii bende igorları çok begenıyorum yumuşacık ayakkabı ama evet 20 no üstten sıktı 21 bol geldı ama yınede aldım cok begendgm için 21 noyu gıydırcem artık🤷🏻♀️