Ya bi de bizimki gece ağlamıyo artık ama normalde kıpırdanıyodu çok ordan anlayıp mamasını veriyodum. Şimdi parmak emme başladı ama saat başı emiyor , normalde ilk uykusunu 5 saat uyuyan çocuk dedim aç mı veriyorum 30 cc içip bırakıyor artık ve hiç uyanmıyor zaten sadece parmak emmesine kaldırıyorum. Bugün kaldırmaya karar verdim açlıktan olmadığını anladım sizce, kendi kıpır kıpır olup ya da uyanıp ağlayana kadar bekliyim diyorum