Lütfen bilen biri yazsın reglim hep düzensiz olur bu ay 10 gün kadar erken oldum geçen ay doğum kontrol hapina başladım ve bu reglim çok değişik lekelenme oluyor sadece ve afedersiniz ağır bi koku oluyo yani normalde böyle olmuyorum ben hap kullanmaya başladığım için olabilirmiii