Asya001 Doğum yapalı kızlar 14 ay oldu 4 ay önce oldum daha da olmadım şu 1 aydır karnımda şişlik var sinirliyim belim ağrıyor ezmiyorum da acaba adet söktürücü kullansam mı doktora gittim normal diyor