meryemalmila Kızlar merhaba. Beneğin henüz 50 günlük ve sütümde azalma var. Eskisi gibi sert degil ve süt akmıyor göğsümden. Göğsüm pek fazlada sızlamıyor.Bebeğim sürekli yalanıyor emmek istiyor sanırsam doymadıgı icin. Göğsümün sertligi ve süt akması İlk baslardaki gibi olmaması normal mi? Bebeğim alerjik bir bebek. Doktorların verdigi mamayı kesinlikle emmiyor verdigim zaman kusuyor. Ne olur yardım edin😪 Bebeğimi anne sütü ile beslemek istiyorum. O mamalar inanın cok kotu kokusu bile kotu. 😪
goktugmehmettt meryemalmila benim üç aylık oldu benimde sızlamıyo zar zor gün içinde iki veya üç bibereon sağıp veriyorum geceleri sızıdan duramAzsım şimdi yeterki sızlasında çocuğuma süt vereyim diyorum çok üzülüyorum mecbur mama veriyorım
elifimveben meryemalmila bende 16 günlük anneyim kendi annem bana dut pekmezini sulandırıp gün içinde 2-3 bardak veriyordu artık o kadar sertleşiyordu ki bıraktım içmeyi ikinci olarak da marketlerde MALTANA içeceği var ,ilk içişte bile farkı anlayabilirsin
Sura_55 meryemalmila hurma, havuç süt yapıyor, ben ekstra süt içtiğim zaman yâda meyveli süt içtiğim zaman sütümde artış farkettim, birde rezene de faydalı oluyor ama onu doktora danışmadan kullanma derim,
Bluesmommy Memelerin terbiye olması diye bir şey var. Bir noktadan sonra bebeğe göre ürettiği için artık sertleşip sızlamıyor. Bebeğinizin kilo alımı iyiyse mama vermeden önce doktora danışın.
meryemalmila Bluesmommy zaten kafama gore veremiyorum mamayı, alerjik oldugu icin kendileri ne derse ona gore hareket ediyorum. Sadece sütümün eskisi kadar akmadıgı sızlmadıgı ve goguslerimin sert olmaması beni tedirgin etti. İnsallah normaldir ve düzelir
Mom52 Bir süre sonra göğüsler terbiye oluyor. Eskisi gibi sert olmuyor. Benimde şuan göğüslerim yumuşacık ama emziriyorum… süt sağıyorum yine aynı ölçüde süt geliyor. Bebeğinizin doyduğunu çişli bezden anlarsınız . Ben daha mama vermedim ama mama kötü bişey değil benimde sütüm yetmezse seve seve mama veririm. Hatta vereceğim araştırıyorum. Bu düşünceye girmeyin lütfen
meryemalmila Mom52 ben sagdıgım zaman iki gogusten ancak 25 cc geliyor evet mama kotu birsey degil ancak alerjik bebeklerin maması kotu😪 keske normal bir bebek olsaydı o zaman eminim mamaları alırdı . Fakat bu alerjik mamaların hepsini kusuyor cunku tadi diger mamalarda cok farklı
Mom52 meryemalmila valla benim bebeğim normal mamada yemiyor neler neler aldık yemedi sizi çok iyi anlıyorum. Sütü arttırmak için bol su için , ben hergün tahin helvası yiyorum. Bulgur pilavı yiyin. Özellikle bol su içmeye çalışın
meryemalmila Mom52 inanın surekli su iciyorum, bitki cayları, yulaf ezmesi, yeşillik insallah artar 🤧
Fatmaersoy Günde 1 2 fincan rezene içebilirsiniz bol su tüketmek gerekıyor sürekli emem bebekler için fırsatınız varsa ılık duş alıp göğuslerınıze masaj yaparsanız sütünüz gelebilir
meryemalmila Fatmaersoy iki gündür bol su tüketiyorum. Yeşillik, caylar, dus, masaj insallah hemen etki eder😪