Emineeeeee Nasıl geçiyor günleriniz ? Bizim çok zor geçiyor bebeğim kendi başına hiç durmuyor 5 dakika bile 😭 çok yoruldum ne zaman düzelir bu durum gündüz uykuları zaten hiç yok hep huysuzlanıyor 😔
Deletedmom110 Emineeeeee 2 ay 8 günlük benimki de asla durmuyor. Hep konuşucam onunla hep ilgilenicem 😞
gokturkhicret55 Emineeeeee 2+26 gunluğiz hıc uyumuyor bende sureklı konısacgm ılgıleneeceğim. Memede uyuyor az birşey gunduz uykuları sıfır gecede ıkı saat anca çok zor gecsın artık bu gunler☹️☹️☹️
smbls ben de hiç ayrılamıyorum yanından. ara ara oyun halısıyla oyalanıyor. onu seviyor. tavsiye ederim. biz de 2 ay 18 günlüğüz. gündüzleri pek uyumuyor. ben de nasıl uyutabileceğimi bilemiyorum. siz uyuyorken nasıl unutuyorsunuz?
Emineeeeee smbls ben uyuramıyorumki ayağımda sallıyorum gözler kapanıyor dalıyor gibi oluyor yerine yatırıyorum uyanıyor 😔 benim bebeğim çok gazlı birde gaz sancısı ile uğraşıyorum o da uyumasına engel oluyor
Emineeeeee gokturkhicret55 çokkkkk çokkk zor yavrularımızın en güzel zamanlarını yaşayamıyoruz yorgunluktan 😔 en çokta bu beni üzüyor