Okadar kafam karıştı ki neyapacagimi bilmiyorum.oglum şuan 41 günlük meme ve nama ile devam ediyorum ilk başlarda günde 3 öğün 60 cc olacak şekilde mama veriyordum ama oğlum çok aksi uyumuyordu.dr tavsiyesiyle 75cc ye ciktik. Gene olacak gibi değil. Annem geldi aç bu çocuk dedi 2 kere mama yedi tek öğünde 150 cc.banada ml hesabı yapma dedi doysun. Eşimde busefer bana kızıyor çatlayacak verme diye. İlk bebeğim bilmiyorum ne yapacam.az veririm ağlar çok veririm kusar.sizin bebekleriniz nasil
Bu arada dr kustugu için az mama ver dedi. Dedim istiyor .ozaman emzik ver dedi. Emzigide asla kabul etmedi
Siz olsanız naparsiniz