Kızım yeni bir yaş oldu beslenme düzeniniz nasıl . Bizim sabah 10 gibi kahvaltı yapıyor ama az yapar sonra 1 buçuk gibi öğle yemeği yiyor buğün kıymalı patates yemeği yoğurt yedi sonra 3 saat uyuyor akşam 5 buçuk gibi ara öğün yapıyoruz genelde muhallebi oluyor akşamda ben ne pişirdiysem onu yiyor ama az yemeğe başladı buğün 6 da ara öğün yaptı akşam 9 oldu daha bişey yemedi çok az çorba içti mama içip uyur artık ben mi biyerde yanlış yapıyorum yoksa normal mi araları kaç saat oluyor beslenmesi ilk bebeğim inşşalah cevap veren olur