Selam kızlar ya bebeğim 5 gün sonra iki aylık olacak ya hep ağlıyor anlamıyorum neden karnı tok altı temiz bi sevemiyorum çocuğu düzgün yoksa normal mi aglaması bu kadar hıçkırık tutar aglar emziği düşer aglar gazı vardır eminim ama hep mi var yani sabahtan aksama kadar uykusu desen çok hafif uzun uyumuyor ya bi de emzirmiyırum mama kullanıyorux 😟 bi yeri mi ağrıyor calpol versem mi ki