Merhaba arkadaşlar 3 aya yeni girmiş kızım var şükürler olsun emmede problem yaşamıyoruz ancak bazen dışarı çıkmam gerektiğinde biberonla sütümü veriyorduk fakat birkaç gündür biberondan içmek istemiyor ağzına alıp tekrar bırakıyor emmede sıkıntı yok kullandığım biberon Philips avent doğduğundan beri onu kullanıyoruz sizce neden olabilir