Haziransekiz ilk başlarda sütüm yoktu sarılık değeri yükseldiği için mama verdim ki şimdide sütüm çok yeterli sayılmaz 2 göğsümden 1 sağmada toplam 20-30 cc anca çıkıyo:( şimdide 150-200 gram alması gerekirken 40 gram almış o yüzden mama veriyorum ama şimdide kusmaya başladı napıcamı şaşırdım