kendinizi suçlu hissetmenize gerek yok çünkü bunun için yapabileceğiniz bir şey de yok sakin kalıp sabretmekten başka bizim de 4,5 ayda geçti kolik sancıları ben çareyi gripe water ve bıogaia a kullanmakta buldum gripe water özellikle diğer türlü sadece arabada uykuya geçebiliyordu ama bu ilacı kullanmaya başlayınca kriz anlarını özellikle hiç yaşamadık normal ağlamaya döndü kriz anlarımız