ElifEcrinnn Sezeryandan ne kadar sonra egzersiz yapmaya başladınız. Benim 7 ay oldu spor yapsam göbek eritmek için dikislerim zarar görür mü?
ElifEcrinnn Selin1234 agriniz olmuyor mu? ben bugün biraz yaptım sızlıyor dikislerim o yüzden korktum bıraktım yapmayı
Selin1234 Denizanasi92 benim 3. Sezeryan ile doğumum ben diğerlerinde de yapmıştım az az baslayarak simdi günde 10 tane filan çekiyorum
Selin1234 ElifEcrinnn hayır ağrımı yor ben ilk bir hafta 1 tane çektim bıraktım sonra ki hafta 2 bu şekilde yaptim şimdi günde en fazla 10 tane çekiyorum
Elfvli ElifEcrinnn ben 3 ay oldu doğum yapalı. Kontrollü bir şekilde pazartesi günü pilatese başlıyorum. Hayirlisi bakalim.
Minikegem21 ElifEcrinnn ben 10 günlükken yürüyüşe başladım 2 aylıkken koşuya 5 aylıkken ebru şallı plates vidioları 😂 6 ve 7 ayda eski halime çoktan dönmüştüm. Hiç birşey de olmadı ama tabi bünyede önemli sen kendini daha iyi bilirsin