3 ay 17 günlük oğlum var 1 haftadır her şeye Çığlık atıyor uykusu gelince acıkınca herşeye Çığlık atıyor oyun oynamaya bile Çığlık atıyor hicbiyerdende öğrenmedi napiyim bilmiyorum ya Çığlık atınca dönüp bakmadigim zamanda busefer bağırarak ağlamaya başlıyor 3 ay sendromumu bu ne ya 😂