Kızlarr merabaa 38 haftalık hamşleyim nasipse haftaya doğumum var ama gebeliğin başından beri bi çok şeyi yiyemiyorum ya midemi rahatsız ediyo ya midemi bulandırıyo görmek bile istemiyorum o kadar sizde de bu sıkıntılar oldu mu olduysa ne kadar zaman sonra geçtii ?? Güzel şeyler söyleyin bana :))