artcigelin ilk ek gıda verdiğimde,sinek ısırmış gibi tek tük kabarıklık oldu, ama ben takip ettim,artış vs olacak mı, ama olmadı. O yüzden vermeye devam ettim 3 gün kuralı ile.lakin çok fazla olup, sürekli artıp,çoğalsaydı keserdim elbetteki öğününü.ama tek tük olduğu için kesmedim.çünkü ilk defa katı gıdayla tanıştığı için, tek tük kabarıklıklar olabiliyor.