Merhabalar benim bebeğimde de doğar doğmaz kansızlık tespit edilmişti ve 10 gün yoğun bakıma almıştı. Doktorlar böyle surumda kontrol altında tutup bir tedavi uygulamayı tercih etmiyorlar çünkü kan zamanla iyi beslemeyle kendiliğinden artıyor doğduğunda kanı 4 dü bol bol emzirmemi kan yapıcı şeyler yememi önerdiler bir ay sonunda kanı 9 oldu ve tedaviye gerek yok kanı artıyor dediler 4. Ayda kan ilacı her çocukta olduğu gibi başlandı şimdi 9 aylık ve kanı 12. Yani korkmayın bol bol emzirmeye bakın😊