sarisinbayan Kizlar 35 gün önce doğum yaptım sezeryan ňe zaman yüz üstü yatabilirim acaba sizler ne zaman yattiniz? Dikişlere birşey olacak korkusundan daha hiç yatamadim özledim yüz üstü yatmayı 😄
poyrazveannesi sarisinbayan Valla ven yan yatmaya basladiktan 2 hafta sonra felan yüz üstü yatabilirdim amaaaaaa yüz üstü yatinca sütüm akiyor yatamiyorum 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤦🤦 bence şuan yatabilirsim sıkıntı olmaz
iki_tospik_annesiii sarisinbayan dikişlerin acısı geçince uyudum hemen 😅 yüz üstü yatmak gibisi yok çünkü 🤣🤣
Merlinlin sarisinbayan her kadın aynı şeyi düşünür mü acaba derim bazen bu da öyle bi durum. Çok merak etmiştim ne zaman yatarım diye ve yatınca acıyodu korkmuştum hiç yatamıcam daha diye 🤭 deneyin her gün ne zaman acımazsa yatın gitsin
sarisinbayan Merlinlin öyle yapicam galiba yatagi görünce dayanamıyorum zaten direk yüz üstü uyumak geliyor içimden 😆
Merve_bolat sarisinbayan 36 gün oldu sezeryan olalı ben 1 hafta geçtikten sonra yattım bir şey olmadı hala daha öyle yatıyorum ne ağrım var ne başka bir şey
ilknur-3 Ben belimden dolayı yatamıyordum yüz üstü. Doktorum yasaklamıstı. Resmen uyuyamıyordum 3yıldır yüz üstü hiç yatmadım. İlk bir sene cok zordu.
Merve_bolat sarisinbayan olmaz zaten dikiş yeri kaynamış olması lazım benim iyileşti ağrı sızım yok çok şükür
Busraaa333 ilknur-3 sarisinbayan hmmmm baya geçmiş sizin bence bir sıkıntı agrı acı yoksa yatın doktorunuz da sorun gormuyorsa. Benim çok şükür ameliyat sonrası güzel geçmişti hemen eski hayatıma geri döndüm 10 gün sonrasında