merhaba kızlar,
bezi bırakmayı 2 yaşından sonra istiyordum yalnız oglum artık bezi taktirmak istemiyor , bezine şiş yaptığı zaman bezini tutuyor acaba dedim kendisi hazır mı? peki hazır ise nasıl ilerlemek gerek daha tam olarak da kendini ifade edemiyor