Snmela merhaba, benimde o oranlarda çıkmıştı. Ayrıca bir test yaotirmsdim yurt dışına gonderelim orası da riskli cikarsa gebeliği sonlandırabiliriz dediler.esimle istemedik,neyse kabulümuz dedik.ki ultrasonda herşey normal görünüyordu. kızım kucağımda 6 aylık oluyoruz elhamdülillah saglikliyiz.bolca dua canım Allah’ın izniyle saglikla al kucağına 🤲