1balkizannesi bebeğim 20 ay 20 günlük yaz için tayt zıbın takımı alacağım 24 36 ay almak istiyorum çok mu büyük olur sizce ama taytlar dar olabiliyor. ??
Sedaf 1balkizannesi bebeğiniz güzel gelişimli bir bebekse büyük olmaz. Ben 3 aylık bebeğime ebebeğin 9 aylık zıbınını giydiriyorum önümüzdeki ay giyemez yani öyle düşün lcw nin de kalıpları tam aslında ama biraz büyük almakta sakınca olmaz daha rahat olur bebek.
Lovers_33tantuniyam 1balkizannesi Taytlari bilmiyorum ama benim de bebeğim 20 aylık 24/36 alıyorum her şeyi kilosuna boyuna göre tam oluyor bı pay uzun geniş takmıyorum uzunca giysin diye🥰
1balkizannesi Dondurmalikahve aynen bazen olabiliyor iade ederm olmazsa diye düşündüm. 11 kg boyunu bilmiyorum
1balkizannesi Lovers_33tantuniyam aynen bende büyük almayı düşünüyorum hepsini 24-36 ay olarak ekledim. bide pijama takımı zıbın aldm olr herhalde çekmeye karşı önlem gibi.
Deletedmom0099 1balkizannesi 24/36 olmalı bence benim kızım şuan 22 aylık, kilosu da 11. kışlıkları 3-4 yaş aldım 2 sene giysin diye, öyle çokta büyük durmadılar
1balkizannesi Deletedmom0099 evet cnm geldiler yıkadım ve biraz çekmişler iyiki senin dediğini yapmşm😊
Minisin_annesi 1balkizannesi kızın kaç kilo ? Bizde aynı 20 aylığız bayramda sipariş verdim 24 36 ay ama aşırı büyük geldi benim oğlum 12 kilo en az 3 yaşında giyebilecekti bende iade ettim kalıpları büyük
1balkizannesi Minisin_annesi kızım 12 vardr herhalde biraz uzun boylu kısa değil. Ben her zmn büyük bedenden yanayım baktm olmuyor iade ederim😍
susunbebekuyuyo 1balkizannesi valla asla anlamıyorum 30 aylık bazen 18-24 oluyor tam bazen 24-36 tam 7aylık bebeğim 1 yaş giyiyor tamamen deneme yanılma alıyorum lcw
Dondurmalikahve 1balkizannesi Fit standart kalıp alın bol kesim bayağı büyük durur ama standart kalıp biraz bol durur sorun olmaz.
Pamukprenss 1balkizannesi benim bebeğim 8 aylık. Bende 24,36 ay giydiriyorum. Hafif iri bebek taytı hiç katlamıyorum. Ayağının ucu lastikli olduğu için büzüşüyor biraz ama pijama takımlarında üst badilerin kollarını iki kat katlıyorum.
sonsuz17 1balkizannesi kızım geçen sene 1 buçuk yaşını geçiyordu 18 24 giydi 10 kiloydu bu yaz 12 kilo 30 aylık 24 36 aldım tam oldu bol durmasını sevmiyorum taytlar falan beli bol gelebilir tam kalıp alın