Merhabalar 19 aylık bir oğlum var fakat oyuncaklarıyla oynamıyor sürekli koltuk tepelerinde benim tepemde sürekli kendisyke ilgilenememi istiyor oyuncaklarıtla 5 dk falan oynuyor sonra odasına kaldırıyor toplayıp götürüyor siz neler yapıyorsunuz sizin bebeklerinzde böyle mi acaba gün nasıl geçiriyorsunuz ?