anlamıyorum gerçekten çok üzülüyorum, sabah uyanıyor 1 saat sonra başlıyor mızmızlanmaya ve günün çoğu mızmızlanmayla geçiyor :( karnı tok altı temiz daha yeni uykudan kalkmış ama mızmız ağlıyor uykuya zor geçiyor ağlayarak geçiyor daha doğrusu, doğurduğundan beri zaten çok zor bi bebek ama bu nereye kadar artık onunla birlikte rahatlıkla bir yerlere gitmek istiyorum, evdeki işlerimi rahatlıkla halletmek istiyorum.. düşünüyorum bi sıkıntısı mı var acaba neden böyle oluyorlar 😕