Ben doğdu 2 saat sonra emzik verdim çok düşkün değildi çocuğum. 8. ay da aşama aşama bıraktırdım1 hafta içinde, ilk önce gündüzleri oyun oynarken vermiyordum aklına gelince başka oyun yapıyordum sadece uykuya dalma da vermeye başladım uykuya dalınca çıkarttım bu şekilde emzik gitti hayatımızdan fakat şöyle bişey var kaç tane arkadaşım varsa emzik emen veya emmeyen bebesi olanlarda emzik verilen çocuk büyüdükçe keşfetmek için herşeyi ağzına atıyor emmeyen atmıyor o yüzden şimdi ki aklım olsa vermezdim 2 yaşında daha yeni yeni ağzına bişeyler atmamaya başladı. Birde emmeyi bıraktırabilsem keşke 🥲