Bensuuu1 Bebekk kıyafetlerini ayrı deterjanla yıkıyoruz ya bu ne zamana kadar devam etmeli merak ettim
AntiSosyallKelebek Bensuuu1 2 yaşında bıraktım kendi deterjanımız ile yıkıyorum sadece ek duruluyorum