Minikmucizemasel Arkadaşlar merhaba kızım 3 aylık geçenlerde yazmıştım iştahsız çok uyuyor diye. Dün doktora gittik idrar yolunda enfeksiyonun var dediler antibiyotik şurup verdi geceden beri ateşlendi. Ne yapmalıyım ne iyi gelir bu duruma
Esrelf Minikmucizemasel enfeksiyon kaptıktan sonra ne yapılır bilmiyorum da. Kapmadan önce bebeğin idrarlı bezi de sık değiştirilmeliymiş. Öyle bekledikçe enfeksiyon kapma riski artıyormuş
bircicekannesi Ilık bi duş aldır ayaklarına limon sür umarım düşer ateşi benim kızımda 3.5 aylık idrar yolu enfeksiyonu vardı 2/3 hafta içinde geçti korkulacak birşeyi yok Allahın izniyle
bircicekannesi Minikmucizemasel evet antibiyotik kullandık benim kızım her zaman iştahsız olduğu için enfeksiyona bağlamadik hiç sadece biraz huzursuzdu ki hala öyle 😅😅