Oglusum5357 Merhaba kızlar. Kullanan varmı acaba çamaşırdan illallah ettim bu günlerde alacağım önerir misiniz?
tazebiirannee Oglusum5357 bende arçelik 2773KT kullanıyorum 7 kg çok memnunum faturamda da abartı şekilde fark sağlamıyo 😊
Kayraaa59 Oglusum5357 Arçelik kullanıyorum canım çok memnunum. 700 km modeli. Kuruttuktan sonra filtreyi görsen hemen alırsın zaten 😂