Birbebekkkbircicek
Benimde tesadüf eseri nikah işlemlerini hallediyorduk evraklarda öğrendim.
parlak gözüküyor bı sıkıntı gormuyorum ama rutin kontrolere isterseniz senede bir kez baktırın dedi. 2 senedir senede bir kez düzenli baktırdım her biride farklı hastanede. Doktorlar olağan, olabilir normal.bı sıkıntı gormediler. Hayatımda hiç alkol sigaram olmadı.böyle bişey nasıl olur anlamıs değilim.bir ara müsait zamanda tekrar randevu alıp baktiricam