Ceren_301121 seneye ücretsiz iznim bitiyor ama kafam karışık bir yıl daha izne ayrılıp 2 yaşına getirip kreşe mi versem yoksa seneye başlayıp bakıcıya mı bıraksam aradayım öğretmenim bu arada ücretsiz izin hakkım 2 yıl… bakıcı olursa evimde bakacak kişi arayacağım, eve odalara kamera düşüncem var karşılıklı iyiliğimiz için en doğrusu kamera düşse kafasını vursa içimde şüphe kalır şiddet mi gördü düştü mü diye birde yapılmasından hoşlanmadığım hareketler olursa uyarmak amaçlı istiyorum bakacak kişinin eline ayağına dolanacak kimsesi olmayacak ve yok kızımdır eşimdir bir arkadaşım vs buraya gelecek olur mu kabul etmem evime kimseyi devir kötü çocuğumla tanımadığım insanlar iletişime geçsin istemem sende bırakma çok kafadan çok ses çıkar başından savar çocuğunu düşünsene evin içinde 3 çocuk daha var çocuğuna vursalar ne yapacaksın ya da onlar aile terbiyesi ne kadar aldı çocuğun sürekli onları görüp örnek alacak