Ceren_301121 Kızlar bugün bi bakıcıyla görüştüm ankaradayım hem kendi evinde bakacak hemde 3 çocuğu var 9 13 17 yaşları ve diyorki çocuklarım bebeği bekliyor siz olsanız baktırır mıydınız içime hiç sinmedi açıkçası ya
MesNes Ceren_301121 baktırmazdım hem çocuklara bakacak hem evle yemekle uğraşacak temizlik yapacak ve senin çocuğuna mı bakacak imkansıZ Diğer çocuklar bebeğinize taşkınlık yapabilir vs vs bence hiç düşünmeyin bile
Ceren_301121 Hagisidagu bende içime asla sinmedi çocuklar oynamak istiyorlar diyor görmediler bile benim bebeğim daha 5 aylık bide
Ceren_301121 MesNes aynıları aklımın ucundan geçti ben bide belirttim evimde bakılsın diye eşi yok diyormuş
Sedefbandirmacii Asla baktırma. Kendi çocuklarına da güvenmezdim. Bakıcılık da bir meslek. Kimse kusura bakmasın. Bu işi yapacaksa bir “iş” gibi yapacak. Evinde kendi çocuklarının arasına katarak yapılacak şey değil
Ceren_301121 Sedefbandirmacii aynen öyle düşünüyorum bende ben gözümden sakınıyorum o çocuklar allah bilir nasıl davranacaklar bebeğime bide bizim komşular hep bizim evde demez mi ya sinir küpü oldum
Canannn123 Maalesef ülkede hergün neler neler oluyor açıkca bunları süyleyip sizi üzmek istemem ama asla bırakmazdım ben sizde bence bırakmayın
Ceren_301121 Canannn123 hiç olumlu değildim acaba sadece ben mi böyle düşünüyorum dedim ama doğrusu buymuş
Ceren_301121 Aselkusum16 bende öyle bakıyorum artık bide komşular da hergün gelir yanlız kalmayız merak etmeyin diyor benim bebeğim 3 aylıkken covid oldu ben kimseyi bile almıyorum evime ya 😡
Ceren_301121 Woman35 yok hiç güvenmedim resmen dalga geçti kadın benimle bana alışırsa bidaha sana gelmez bebeğin diyor delirdim ya
Aselkusum16 Ceren_301121 gerçekten çok enteresan bir kere bu işi hiç profesyonel yapmıyor ya öyle işmi olur
Fasulye12 Ceren_301121 laçka da biri belliki. Size güven verecek ki siz de ona canınızın canını emanet edeceksiniz.
Ceren_301121 Aalya resmen benle dalga geçti çocuk burayada gelip görecekti çocuklar bebeği diyor bide bişey dememek için kendimi zor tuttum
Ceren_301121 MesNes öyle diyeceğim gittiğinden beri 100 kere aradı ne zaman başlayacam diye çocuklara oyuncak gibi baktıracak bebeğimi zaten 1 sene uğraştım bebeğim olsun diye şimdi canımı bu şekilde asla emanet edemem