Likapa53 Kızlar sezeryan doğum yaptım 2 ay normal adet düzenli oldum 3 üncü adetim 7 gün gecikmeli suan. 4 aylık bebeğim var ve çok korkuyorum. Bu durum Başınıza gelen varmı? Yardım edın nolur içim içimi yiyor
SeninAnnenBirMelektiYavrm Likapa53 evet benimde 3. Adetim 10 gün geçilmişti ödüm koptu testler negatif 10. Gün sonunda oldum çok şükür 😂😂