Hanımlar iyi akşamlar. Birşey soracaktım yine 😌 benim gebeliğim de geç döllenme olmuştu. Yani adetime 4 gün kala hamile kaldım. Adet tarihime göre 37 haftalığım. Ultrasona göre geç döllenme olduğu için 36 haftalığım . Şimdi benim bebeğim adet tarihime göre mi gelecek yoksa ultrasona göre mi gelecek? Yaşayanlar sizin doğumunuz neye göre oldu acaba?