Biaslanannesi17 findikkurdum56 bizim doktorumuz 2 aşı önerdi rotarix yaptırdık aralarında 2 ay süre olacak 2 doz uygulanıyor diğeri 3 doz olandı onu tercih etmedik
findikkurdum56 Biaslanannesi17 ben de söylerim yarın rotarix diye. Sağ olun. 2 doz plan yeterli sanırım
Biaslanannesi17 findikkurdum56 doktor ilk olarak onu önerdi diğerini ikinci plan olarak önerdi biz rotarix yaptırdık tanıdık eczacı varsa gelişen de verebiliyor biz öyle aldık
Nursenac İlk dozunu 320 ye aldım. 2. Dozunu 1 ay önce aldım kardeşim eczacı geliş fiyatına verdi 430 a aldım
Biaslanannesi17 findikkurdum56 evet dolapta muhafaza ediliyor hemen sağlık ocağına gidip yaptırın bi saat süresi var ağızdan zaten tekli serum fizyilojikler kadar hemşire içeriyor hastaneye de gidebilirsiniz
1mehmethaninannesi findikkurdum56 Doktor 2doz olanı onermedi sağlık ocağının demesiyle 2 doz olani almıştım 495 e. Doktor degistirtti 3 doz olanla o da 340 falandı