Mlk42 Merhaba arkadaşlar sizlerinde bebegi elini emiyor mu bebegim 1.5 aylık tok olmasına rağmen elini emiyor neden olabilir sizce
iki_tospik_annesiii Mlk42 benim bebegim de 3 ay 20 günlük meme gibi emiyor Hemde iki elini birden ağzına sokup 😅😅
Mlk42 balkizannesiiiii kim görse açtır o yüzden diyor ama yok yani biliyorum ve emdikten sonra da yapıyor aynı
Zehratrzi Mlk42 benimde öyle ama araştırmalarıma göre ellerini tanımaya başlıyormuş ve engellemeyin emmesini diyordu bende engellemiyorum zaten bir süre sonra bırakıyor emmeyi