Elifinannesiiiiiiiiii Papatya2636 9 aya yaklaştık hala kullanmıyoruz. Yenidoğan için ağır ve tehlikeli olur
48316ELIZAN Papatya2636 Bende kendim yaptim yorganini yastigini yün saglikli elyaf gibi terletmiyor kısin kullandim suan kullanmiyorum yorgani besiginin altina sardim geceleri serin olunca sicak tutuyor alttan .
RainOverMe 2-3 aydan sonra kullandım havalar anca sogumustu. Annem kendi dikti cok ince ve hafif. Hareketlenıp ustunun ortulmesınden nefret edınce uyku tulumuna gectı