_Elsm7456 Ne yaptıysam bebegimin pişiği geçmiyo Her bez degişiminde yıkıyorum poposunu güzelce kuruluyorum ve hep havalandırıyoRum ne yapsam be kullansam gecmiyo Fikirlerinize tavsyelerinize ihtiyacım var
Elifinannesiiiiiiiiii _Elsm7456 saf zeytin yağı ocakta hafif kızdırın her alt açmada pamukla silin. Kızım 8 ay 13 günlük 1 kez bile pişik olmadı
_Elsm7456 deniz-95 alerjiden oldugunu sanmıyorım verdigim yiyecekleri 3gün kuralıyla denemiştik ek gidaya başlarken
Oguuu26 Benim oğlumunda popusu öyle şu sıra hafifledi ama hep kızarık kaç aylıkk ek gıda alıyomu annem ek goda alıyo her şeyi yiyo ondan oluyodur diyoo ama bilemedim
_Elsm7456 Elifinannesiiiiiiiiii saf zeytinyağını direk sürüyodum ben ısıtma falan yapmıyodum yapınca dahamı etkili olur
barlasmombuse _Elsm7456 Totosunda kırmızılık görürsem geçene kadar kantaron sürüyorum. Her bez değişiminde de bepanthol baby
cicek061 glcncbn travazol mavi hametan hamazinc fito bunlar baya ise yarıyor özellikle travazol hamazinc
Marselinannesi _Elsm7456 benimde bebeğime ne kremler kullandım pişiği geçmemişti. Bir doktor Silverdin sürmemi önerdi içeriğinde gümüş suyu varmış. Gerçekten çok kısa sürede geçirdi