Oğlum 2.5 aylık kolik bir bebek gece Gündüz ağlıyor uyku deseniz günde 3-4 saat kadar ne yaptıysam rahatlatamıyorum gripe water, zinko, biogai damlaları kullanıyorum bunların yanında günde 2 kere kimyon içiriyorum. 3 kez mama değiştirdim. İkimizde delirmek üzereyiz