aselinannesiiiiiiii Beklenenhuzur demek ki alerjisi var o doktora bakma sen başka doktora götür öncesinde de dediğim gibi yap yattığı yeri falan ni tam tersine çevir biraz bekle geçerse anlarsın geçmezse o zaman götür tekrar doktora
aselinannesiiiiiiii Beklenenhuzur sen hiçbir şey yapma yüne elyafa pamuğa öyle şeylere alerjisi olabilir dediğim gibi ÇÜnkü başıma geldi biliyorum sen Bi dene benim dediğimi ne kullanıyorsan tam tersini yap bakalım geçer inşallah geçmiş olsun
Rabiagndgd Yiyecekleri 3 gün kuralı ile vermeniz Vücudunu her gün nemlendirseniz yünlü kalın şeyler giydirmemek terlememesi bebek deterjanı kullanmak dalin bebeğin vücudunun pH nı bozuyor bioderma alın bence sabun kullanmayın
Elifinci17 Beklenenhuzur bende dün gittim doktora kızımın yüzünde vardı böyle bunun cok cok daha azıydı hatta. 8 10 tane anca vardı suratında beni süt diyetine soktu. Dün sabahtan beri diyetteyim. Ekstra meme emme konusunda da sıkıntısı vardı. İsteksiz emiyordu. Kulak arkasında kabuklanma gecmeyen pişik te vardı bizde. Sizin ne gibi belirtiler var Baska. Sadece bu mu.
Beklenenhuzur Elifinci17 emmede bi sorunumuz yok. Popo sık sık pişik oluyor ama. Geçiyor 3 5 gün sonra hafif yine kızarıyor. Ama başka bi şikayetimiz yok
Beklenenhuzur Elifinci17 bizimde önce çok azdı sizinki gibi 3 5 tane çıktı. Sonra geçti sonra bir anda böyle çoğaldı. Elinin üstünde fln da var üç beş nokta
Elifinci17 Rabiagndgd bulunduğum ilde yok test yapan yer. Alerji doktoru bile yok. Test de hep dogru sonuc vermiyormuş zaten duyduğum kadarıyla.
Elifinci17 Beklenenhuzur ozaman bişeye hassasiyeti var. Aman emmede olmasın problem cok zor cidden uğraşmak. 🤦🏻♀️ İnşallah çoğalmaz yumurtayı da mı kesseydim acaba diyorum. Belkide yumurta alerjisi var.
turkan-5 Beklenenhuzur benim bebegimde de egzama var genetikten geliyormuş bizde herseyin tadimini yaptık ondan sonra çıkmaya basladi bizim sadece boyunda çıkıyor. Doktora götürdük doktor genelde genetikten geldiğini dis çıkarma döneminde daha çok oluşabilecegini mesela ağaç altında durduğunda daha çok olusabilecegini söyledi alerji testine değilde cildiyeye gitmenizi öneririm